مشاوره حقوقی

مشاوره حقوقی: مشاوره طلاق، مشاوره حقوقی آنلاین، مشاوره با وکیل، مشاوره حقوقی تلفنی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی

مشاوره حقوقی

مشاوره حقوقی: مشاوره طلاق، مشاوره حقوقی آنلاین، مشاوره با وکیل، مشاوره حقوقی تلفنی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی

ارائه کلیه خدمات حقوقی مانند مهریه، چک، نفقه، تنظیم قرارداد، طلاق، اجرت المثل و...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

مزایای مشاوره حقوقی

بسیاری از افراد به دلیل عدم آگاهی و شناخت از شرایط و قوانین حقوقی، در زندگی روزمره ی خود دچار مشکلات متعددی می شوند، مشکلاتی که می توانست به راحتی و با مشاوره حقوقی توسط افراد آشنا به قوانین حقوقی، از وقوع بسیاری از آنها جلوگیری به عمل آورد.

بنابراین توصیه می شود که قبل از هر گونه اقدام حقوقی، و یا قبل از هرگونه تعهد و امضای قرارداد، با مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل یا مشاور حقوقی، از وقوع مشکلات بزرگ و پیچیده پیشگیری کنید. مشکلاتی که حل برخی از آنها ممکن است، هزینه و وقت بسیاری از شما بگیرند، این فرصت وجود دارد که با صرف زمانی اندک به راحتی از وجود آمدنشان پیشگیری کرد.

 

مزایای مشاوره حقوقی

مشاوره حقوقی

در حال حاضر پیچیدگی های قانون و مسائل حقوقی به اندازه ای بالا رفته است که افراد هر اندازه هم در مورد قوانین مربوط به حوزه ی کاری خود، مطالعه و یا تحقیق کرده باشند باز هم ممکن است در مواجهه با مشکلات، دچار اشتباه شوند و یا با عدم آگاهی از برخی مسائل دچار ضرر و زیان های سنگینی شوند.

برخی افراد نیز به دلیل مشکلات مالی و یا عدم دسترسی به مشاور حقوقی، از مراجعه و گرفتن مشاوره حقوقی، صرف نظر می کنند و در ادامه راه با مشکلات و گرفتاری های بی شماری روبه رو می شوند.

 

که می توان گفت که راه حل این افراد، استفاده از مشاوره حقوقی آنلاین و یا تلفنی است و می تواند کمک کننده باشد. بنابراین توصیه می شود قبل از اقدام های مهمی از قبیل، خرید و فروش انواع سهام، ثبت شرکت، عقد قرارداد با شرکت ها یا افراد حقیقی، حقوقی و… با مراجعه به افراد و یا شرکت های معتبر، از مشاوره ی حقوقی استفاده کنید تا احتمال وقوع هر گونه مشکل احتمالی را به حداقل برسانید و بتوانید در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید.

به طور کلی می توان گفت کسانی که قصد طرح دعوی و یا دفاع دارند، زوج هایی که در زندگی به مشکل خورده اند، کسانی که قصد ازدواج دارند، اشخاصی که قصد امضای قرارداد، پیش نویس یا خرید و فروش مهمی را دارند، و … ، پیشنهاد می شود از مشاوره ی حقوقی استفاده کنند.

 

وظایف مشاور حقوقی

مهم ترین وظیفه مشاور حقوقی، پیشگیری از وقوع مشکلات است. یک وکیل معمولا نماینده یکی از دو طرفین است ولی مشاور می تواند با هر دو طرف همکاری کرده و به آنها در مورد مشکل به وجود آمده مشاوره و راهنمایی دهد.

وظیفه یک مشاور حقوقی، علاوه بر پیشگیری، کمک به طرفین برای حل و تسریع روند شکایت است، به این گونه افراد مشاور حقوقی گفته می شود که معمولا دارای مهارت های خاصی در هدایت و مشاوره به افراد هستند که دیگر افراد کمتر از آنها برخوردارند. در ادامه به مزایای انواع مشاوره حقوقی خواهیم پرداخت.

مشاور حقوقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی